翻譯公司

 

My Baby's Got a Smile on Her Face 中文歌詞翻譯
我的寶貝臉上有一抹笑容
Craig Wayne Boyd 寫歌詞

She rose out of bed, wipes the sleep out of her eyes
她下了床,擦去眼中的睡意
I know she's bound to be tired, but she looks so satisfied
我知道她很累,但她看起來很滿足
We stayed up a little late last night
我們昨晚待得晚一些
I guess I must be doing something right
我猜我一定做對了什麼

Cause my baby's got a smile on her face
因為我的寶貝臉上有一抹笑容
My baby's got a smile on her face, oh yeah
我的寶貝臉上有一抹笑容,哦耶

As soon as I get to work I call her on the phone
當我去工作,我打電話給她
I wanna tell her that I love her, I can't wait til I get home
我要告訴她:我愛她,我不能等到回家才說
She doesn't say a word when I walk in
當我進家門時她沒說一句話
Looks like we might not get much sleep again
看起來我們可能又是少眠的一夜

Cause my baby's got a smile on her face
因為我的寶貝臉上有一抹笑容
My baby's got a smile on her face
我的寶貝臉上有一抹笑容
Every time we get together
每次我們在一塊
My baby's got a smile on her face
我的寶貝臉上有一抹笑容
Yeah, I wanna make it last forever
耶,我要讓它永遠在她臉上
My baby's got a smile on her (you're gonna take it easy)
我的寶貝臉上有一抹笑容
Just look at her, gotta look at her
就看著她,看著她
Take a look at that smile on her face
看著她臉上有一抹笑容

☆★★★★★☆ ☆★★★★★☆ ☆★★★★★☆
Wasted Love 枯槁的愛歌詞
Matt McAndrew

Ooh, wasted love哦,枯槁的愛

So I'm not supposed to love you no more
所以,我不會再愛妳
I guess I'm not supposed to care
我猜我不會在意
I held you so close, now I'm holding a ghost
我擁妳擁得多緊,現在我擁著鬼魂
How can love just disappear?
愛情怎會就消失?
And where does it go when it's over?
它去了那它何時沒了?
I know that it's somewhere out here
我知道它就在外面某處

Has anybody seen all my wasted love?
有誰看見我枯槁的愛?
I've been down every street, no, I won't give up
我去到每條街,不,我不放棄
If I have to die trying to justify, that's how it's gonna be
假如我必須死去為了辯解,這也是將會是的
Has anybody seen all my wasted love?
有誰看見我枯槁的愛?

It's late, I'm drunk and I'm running on empty tonight
現在夜深,我喝醉了我也空跑整夜
Baby, I'm chasing my shadow around
寶貝,我到處追著我的影子
Like smoke cigarettes I inhale these regrets
像點著的雪茄,我吸進了這些悔恨
I can't change what I've become
我不能改變我變成的樣子
There's pain and there's glory, but this is my story
有痛苦有光彩,這是我的故事
I'm asking everyone
我問著每個人
Knocking down doors and I'm pounding the pavement
我敲著每個門並且沈重的走下人行道
Lie at your mercy, will somebody save me? Save me?
看妳的慈悲,有誰救救我?救救我?

Has anybody seen all my wasted love?
有誰看見我枯槁的愛?
I've been down every street, no, I won't give up
我去到每條街,不,我不放棄
If I have to die let me testify, that's how it's gonna be
假如我必須死去讓我證明,這也是將會是的
Has anybody seen all my wasted love?
有誰看見我枯槁的愛?

Bring it back to me, all my wasted love
帶回給我,我所有枯槁的愛

☆★★★★★☆ ☆★★★★★☆ ☆★★★★★☆
Soldier 歌詞翻譯 Damien

What have I done to feel these fists from heaven?
我做了些什麼感覺這些自天堂的拳頭?
I have to question我要自問
Have I done wrong?我做錯了嗎?
What's with this reaction?這些反應怎麼來的?
Am I a mad man?是我瘋了?
If I walked on water would I sink or drown?
假如我走在水上,我會沉還是淹沒?
I think I'm lost, could I ever be found?
我想我迷失了,我能找到嗎?
If I held your Bible will my soul set fire?
假如我握者你的聖經,我的靈魂會著火嗎?
When that dark day comes will I be up by your side?
當暗夜日子來臨時,我可以在你身邊嗎?

Oh, when this world comes crashing down
哦,當世界墜落
I'll be, I'll be the soldier, I'll be the soldier
我將是位士兵,我將是位士兵
Oh, when this place falls to the ground
哦,當此地沒入地底
I'll be, I'll be the soldier, I'll be the soldier
我將是位士兵,我將是位士兵

I guess it's you, hey, I guess it's you
我猜那是你,嘿,我猜那是你
That makes me be the bad one
使我變成個壞蛋
That makes me be the mad one
使我變成個壞蛋
I guess it's you, hey, I guess it's you
我猜那是你,嘿,我猜那是你
That puts these thoughts inside me
將這些想法放在我心中
It's like you wanna hide me
就像你要藏匿我
Ooh yeah, I guess it's you
哦耶,我猜那是你

Have I done wrong?我做錯了嗎?
What's with this reaction?這些反應怎麼來的?
Am I a mad man?是我瘋了?

Have I done wrong?我做錯了嗎?
What's with this reaction?這些反應怎麼來的?
Am I a mad man?是我瘋了?

Oh when this world come crashing down
哦,當世界墜落
I’ll be, I’ll be the soldier我將是位士兵,
I’ll be the soldier我將是位士兵
Oh when this place falls to the ground
哦,當此地沒入地底
I’ll be, I’ll be the soldier我將是位士兵,
I’ll be the soldier我將是位士兵

☆★★★★★☆ ☆★★★★★☆ ☆★★★★★☆
Velvet 絲絨歌詞Lyrics
Chris Jamison

I just wanna我只想

It's in the air它在空氣中
The way you smile when you reciprocate my stare
當你對我的凝視臉上帶著的微笑
Just one breath and everyone knows that you're there
僅只一個呼吸每個人都知道你在那裡
With every hit I take, you move that waist and I wanna die
我所做每個輕觸你移動著腰,ㄚ我要死了
A girl like you, adore像你這樣可人的女孩
The way you drop that thing could start another war
你掉落東西的樣子可開始另一場戰爭
And my hands are gettin' eager to explore
我的雙手想熱烈的探索
Cherry lips are singin' "Purple Rain" and I feel alive
櫻桃雙唇正唱著「紫雨」我覺得活力十足
I take the wheel and grab the clutch
我駕著車抓住離合器
Your body should be mine to touch你的身體將容我觸摸
I fit the rhythm your body's givin'我配合著你身體送來的節奏
And once I get in there不旋踵我進到那裡面

She got the smoothest ride她得到最平順的馳騁
Like velvet all inside內裡像絲絨一般
Her sex just changed my life她的性愛改變我的生活
She rides like a dream她馳騁著像場夢
And damn that velvet looks good on me該死這絲絨對我正好

I feel the heat我覺得熱力
Every drop of you is rainin' down on me
你的每一滴落在我身上
You're perfection's foggin' up my window seat
你完美的霧化我的靠窗座椅
I got your body switchin' all positions through the night
在夜間我轉換你的身體到所有的位置

She rides like a dream她馳騁著像場夢
Velvet looks good on me這絲絨對我正好